V dnešní době se mnohé společnosti začínají orientovat výhradně na online reklamu. Zapomínají při tom na skutečnost, že většina nákupní síly v naší republice stále dává přednost klasickým propagačním kampaním. Reklamní předměty umožní oslovit mnohem širší skupinu potenciálních zákazníků.

Použití reklamních předmětů

Reklamní předměty mají velmi široké možnosti použití. Nikoho zřejmě nepřekvapí, že tím základním je upoutání pozornosti potenciálních zákazníků. Tohoto efektu firmy docilují pomocí velkého množství levných, tzn. rozdávacích reklamních předmětů s potiskem. Klasicky může jít například o reklamní propisky či tužky. Výjimkou ale nejsou ani balónky nafouknuté héliem, které se na výstavě vznáší nad stánkem společnosti.
Druhou formou použití reklamních předmětů je odměna. Může při tom jít o odměnu pro zaměstnance, zákazníky, obchodní partnery i nové klienty, kteří se ke společnosti právě připojili. Odměny bývají hodnotnější, než jsou rozdávací reklamní předměty, přesto mezi náklady jednotlivých druhů existují značné rozdíly.

Reklamní předměty jako odměna

Základní pravidlo úspěšného marketingu říká, že náklady na získání jednoho zákazníka nesmí být vyšší, než je jeho přínos společnosti. Pokud tedy chcete zákazníka odměnit a využít při tom reklamní předměty se svým logem, náklady takového předmětu by se měly rovnat nebo být nižší než marže na zákazníka. Je tak logické, že u nízké marže, například při prodeji trika, bude reklamní předmět drobný, třeba samolepka. Naopak u hodnotnějších objednávek jsou i reklamní dárky hodnotnější.

Luxusní reklamní předměty

Samostatnou kategorií jsou pak luxusní reklamní či dárkové předměty. Může jít o opravdu cenné zboží, jako je luxusní set propisek Parker, Waterman, profesionální sportovní vybavení, elektronika a mnohé další. Takové luxusní reklamní předměty si zaslouží vaši nejvěrnější zákazníci, zaměstnanci či obchodní partneři.