Rozhodnout se na poslední chvíli, že zhubneme do plavek, je nejspíš šílený nápad. Spíš bych to nazvala, že vytvarujeme postavu do plavek. Hubnoucích metod existuje celá řada, avšak vždy tyto rychlé diety sebou nesou jojo efekt. Pokud potřebujeme pouze krapet vytvarovat postavu, to už je o něčem jiném. K tomuto účelu slouží různé ovocné očisty nebo týdenní mléčná dieta. Tato osmi denní hubnoucí kůra je založena na konzumaci mléčných výrobků. Mléko, tvaroh, jogurty, ovoce, zelenina, ale i vařené maso. Mléčná dieta má několik variant, kde začíná právě na 8 dnech, ale jsou i dvou týdenní, kde je možné zhubnout až 10kg. Avšak při návratu na běžné stravovací návyky, obohacené o mlsání máte kila zpátky, jako bumerang. Nutno dodat, že se v této době nedoporučuje fyzická námaha, takže určitě to není vhodné v kombinaci dieta + cvičení.

Jídelníček mléčné diety
První den se pije pouze mléko 5x denně po 250ml. Druhý den přidáte jogurt, tvaroh, vařené maso. Třetí den se skládá z ovoce, zeleniny, salámu a vařeného masa. Čtvrtý den je směsice prvních třech dnů. Pátý den ovoce, zelenina, tvaroh, vejce, kysané mléko. Šestý den šunka, ovoce, tvaroh, vařené maso, kyselé mléko. Sedmý den je zhruba podobný jako dny předešlé a osmý den se konzumuje ovoce a zelenina. Jídlo byste měli jíst 5x denně a vždy ve stejnou dobu. Úbytek váhy se slibuje okolo 5kg.

Ovocná dieta
Ovocná dieta se doporučuje na maximálně 3 dny, kdy je možné ztratit 2až3 kilogramy. Ovšem nedoporučuje se plácat ovoce jedno za druhým. I tato dieta má svůj řád. Během diety je nutné dodržet pitný režim v podobě neslazené vody. V prvním dnu se doporučuje jíst ananas a banány. Druhý den hroznové víno a kiwi. Třetí den hrozny, ananas, kiwi. Ráno vždy začínejte vodou s citrónem, aby se nastartoval metabolismus. Dodržte odstup mezi jednotlivými jídly tak, aby to klasicky vyšlo na 5 porcí za den.