Tři chyby, kterých se nejčastěji dopouštíme při žádosti o půjčku

Nedávné statistiky ukazují, že žadatelů o půjčku neustále přibývá. I když se nám žije poměrně dobře, příjmy stále rostou, lidé si nedávají peníze stranou, raději utrácí, a to neustále. Bohužel se díky bezhlavému utrácení mohou dostat do situace, kdy sáhnou po půjčkách. V takových případech se snaží zorientovat se v nabídce půjček, která je velice bohatá. Kvůli spěchu však často udělají celou řadu chyb při žádosti o půjčku.

Když si člověk žádá o půjčku, většinou na peníze spěchá. A jak jsme zmínili, kvůli spěchu se žadatelé o půjčku dopouští několika chyb. Vybrali jsme konkrétně tři chyby, kterých se dopouští nejčastěji žadatelé o nebankovní půjčky, jako je třeba půjčka Rerum.

Neporovnávají

Když žadatelé o půjčku neumí porovnávat, často se svěří do rukou společnosti, která není tak výhodnou, jakou se zdála být. Půjček a různých jiných finančních produktů je na trhu opravdu mnoho, nevyplácí se neporovnávat. Porovnávají se zpravidla parametry půjček, dbá se například na úroky nebo na hodnotu RPSN, což je parametr říkající, kolik v konečném důsledku zaplatíte navíc.

Uvádí se nepravdivé údaje

Pokud si chcete vyřídit půjčku, buďte upřímní. Neupřímnost se v tomto případě nevyplácí. Neuvádějte nepravdivé informace o vašem příjmu, pokud příjem nechcete uvádět, požádejte o půjčku bez doložení příjmů. Stejně tak nelžete o své dluhové historii, případně požádejte o půjčku bez registru.

Člověk není k zastižení

Abyste dostali půjčku, budou muset posoudit vaši žádost. Buďte tedy neustále online, kontaktovat vás může věřitel jak skrze mobilní telefon, tak skrze email, jenž jste uvedli. Berte cizí čísla, přece jen to může být váš věřitel, udělejte si pořádek v emailové schránce, ať nepropásnete žádný důležitý email týkající se vašeho úvěru. Buďte zkrátka na příjmu, ať nedojde ke stornování žádosti.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *