Mobilní aplikace do každé firmy. Co by neměla postrádat?

Mobilní aplikace jsou velmi důležitou součástí našeho života. Žít bez nich už je pro mnohé z nás velmi problematické. Aplikace nám zkrátka a dobře usnadňují život. A tak není divu, že začínají vznikat také firemní mobilní aplikace, které mohou usnadnit a zefektivnit práci a komunikaci se zákazníky. Některé společnosti by se bez ní neobešly.

Vlastní firemní aplikace

Popřemýšlejte nad tím, kolik aplikací různých společností (zejména prodejců) už máte ve svém telefonu. A také se zaměřte na to, kolik z nich ve skutečnosti používáte. Pokud se tedy společnost rozhodne pro vytvoření aplikace, měla by tato splňovat určitá kritéria, aby se nestala zbytečnou. Pak bude mít formu jako věrnostní kartičky v naší peněžence, které postupně přesouváme dál a dál až je nakonec vyhodíme.

Podpora nákupu

Je vhodné své zákazníky podpořit v nákupu právě u vás. I to umí aplikace. Kromě klasického představení obchodu doplněného o fotky prodejny (případně seznam poboček) můžete do své aplikace začlenit také věrnostní program, v rámci kterého mohou zákazníci například sbírat body, získávat slevy či výhodnější ceny za prodávané zboží. Je důležité, aby aplikace byla pro zákazníka lákavá a užitečná, jinak ji prostě smaže. A může jít ke konkurentovi, který nabízí mnohem výhodnější programy.

Push zprávy

Tyto zprávy jsou vysílány aplikací a zobrazují se v upozornění chytrého mobilního telefonu (pokud nejsou uživatelem zakázány). Je vhodné, aby je aplikace měla, protože je to způsob, jakým můžete rychle kontaktovat své zákazníky. Díky push zprávám je můžete upozornit na mimořádné nabídky nebo je upozornit na určité skutečnosti. Je to velmi rychlý způsob, jak zvýšit své tržby.

Užitečné informace

Užitečné informace, která aplikace poskytuje by měly být vždy aktuální (nemělo by docházet k tomu, že se na úvodní stránce bude zobrazovat informace, která je již měsíce či roky stará).

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *