Reklamní předměty s potiskem jako efektivní nástroj pro budování značky 

Reklamní předměty s vlastním potiskem patří k nejefektivnějším nástrojům budování značky. Proč a které druhy reklamních předmětů si vybrat?

Co jsou reklamní předměty a proč vlastně fungují

Jako reklamní předměty se označuje různé zboží opatřené firemním logem, sloganem, které se používá v marketingu, prodeji či v reklamě. Za účelem propagace se distribuuje klientům, zaměstnancům nebo širší veřejnosti.

Z hlediska marketingu se jedná o velmi účinný nástroj budování povědomí o značce. A to dokonce i v současnosti, kdy marketéři doslova opěvují sílu sociálních sítí. A to jednoduše proto, že promo předměty fungují podle principu reciprocity. Co to znamená?

Zjednodušeně řečeno to, že lidé dávají a také dostávají. U promo produktů nabývá tento aspekt konkrétně dvojí podoby. Zákazník sám může jednak nakupovat od vaší společnosti nebo může o produktu a vaší firmě říci svým přátelům a rodině.

Lidé získávají dobrý pocit, pokud dostanou něco zdarma, a dokonce se cítí, jako by se sami aktivně zasadili o to, že mohli něco získat. Pokud je navíc daný produkt pro svého příjemce relevantní, užitečný a příjemný k použití, bude ochoten si ho dlouho ponechat. Což znamená, že s danou značkou vstoupí v doslova hmatatelný kontakt.

Spektrum propagačních předmětů je velmi obsáhlé. Být to mohou pera, trička, kalendáře nebo magnetky. Používají se také láhve na vodu, tašky, poznámkové bloky nebo deštníky. S jistou nadsázkou ale můžeme tvrdit, že se reklamním předmětem má možnost stát téměř cokoli.

Trička jako příklad funkčního marketingu

K nejoblíbenějším druhům propagačních předmětů však patří především trička. Reklamní trička s potiskem totiž nabízejí z hlediska budování vztahu s danou firmou mnoho předností. Jedná se o nenásilnou, avšak přesvědčivou strategii, která může podpořit rozhodnutí zákazníků o nákupu.

Propagační trička jsou i nákladově efektivní. Sama o sobě totiž nestojí příliš, ale v poměru k počtu zobrazení, která mohou vygenerovat, se jednoduše vyplatí. Tím, že zůstávají velmi úspěšně na očích nejen svého majitele, tak v konečném důsledku mohou vést k žádoucí konverzi.

V současné době už je také zásadním aspektem ekologie a udržitelnost. V případě triček to tak znamená především užití organické bavlny. Pro výrobu reklamních předmětů, jako jsou například kalendáře, diáře nebo psací potřeby, se stejně tak používají i recyklované materiály.

Mimo to se tento přístup promítá do samotných tiskových technologií, kde specializované společnosti již užívají barvy na vodní bázi, které jsou šetrné pro životní prostředí. A celkově také při výrobním procesu usilují o zmírnění produkce odpadů. Reklamní předměty s potiskem jsou proto ideální cestou i pro společensky odpovědné firmy.

Chcete i vy jednoduše a levně, přitom však účinně podpořit svoje podnikání? Vyberte si vlastní tričko, hrneček nebo jiný produkt s Vytvoř si potisk, kde si snadno navrhnete propagační produkty v požadované grafické úpravě.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *