Uvažujte, čím zdravě sladit? Máme několik šikovných tipů

Nadbytek cukru ve stravě je již poměrně dlouho propíraným tématem. Ale co s tím dělat, když si na sladkou chuť mateřského mléka uvykáme už v dětském věku?

Určitě si nemusíte zakazovat sladkosti jen proto, že vám chutnají. Klíčem je pouze vsadit na ty správné. Vždyť dobře zvolená sladidla je možné využít i při nejrůznějších dietách, při nichž vám jde  o redukci hmotnosti. Jejich zařazení do běžného jídelníčku je tak opravdu hračkou.

Vsadit můžete třeba na čekanku

Moderní zdravá výživa se už nejrůznějších pochutin nebojí. Poradí si tak i s chutí na sladké třeba  ve večerních hodinách. Nemusíte se tedy „hlídat“ nebo si v případě slabé vůle vyčítat „nájezdy na ledničku.“

Pokud vsadíte třeba na čekankový sirup, můžete si sladké chuti užít opravdu do sytosti. Přidejte si ho do kávy, pokapejte s ním dezerty, oslaďte čaj, případně třeba namažte na pečivo. Fantazii se zkrátka meze nekladou.

Získává se z léčivého kořene čekanky a může se chlubit vysokým obsahem vlákniny, jež prospívá našim střevům a samozřejmě i velmi příznivým glykemickým indexem (menším než 5). Řadíme ho také mezi low carb potraviny a s oblibou si na něm pochutnávají i sportovci a milovníci fitness.

Jen s jednou příchutí se nespokojte

Ale umělé sladidla nemusí chutnat jen po rostlině, z níž se získávají – třeba již zmíněný čekankový sirup se pyšní třeba čokoládovou nebo jahodovou příchutí. Stačí si ho nakoupit do zásoby a těšit se každý den z úplně jiné sladkosti.

A dopřát si ho mohou i děti, či lidé s nejrůznějšími potravinovými alergiemi. Jen je nutné vždy pečlivě číst složení konkrétního produktu. A pokud chcete vsadit na skutečnou kvalitu, vyzkoušejte zdravé produkty od specialistů – z e-shopu 4slim.cz.

Můžete je třídit podle složení (např. bez lepku nebo bez laktózy), pátrat v jednotlivých kategoriích nebo se třeba přímo zaměřit na sladké mlsání. A jak bonus vás potěší i přívětivé ceny a rychlá doprava.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *