Na dobrém hodnocení firmy se podílí reference zákazníků i zaměstnanců

Aby se firma stala úspěšnou, aby se mohla pyšnit velkými zisky, musí se postarat o to, aby měla taktéž dobré hodnocení. Dobré hodnocení je pro firmy zásadní, bohužel málokterá firma si to uvědomuje. Mnohé firmy se domnívají, že na koncovém hodnocení klientů nezáleží, jiné se zase zaměřují jenom na hodnocení zákazníků a nikoliv na své pracovníky. I firemní zkušenosti zaměstnanců se totiž počítají do koncových referencí, které se objevují na internetu nebo které tvoří celkové hodnocení firem.

Firmy se tak musí starat o to, aby získaly kladné hodnocení jak od zákazníků, tak i od svých pracovníků. Vysoké hodnocení pak povede nejen k vysokým ziskům, jelikož se budou zákazníci vracet a vysoké hodnocení přivede i řadu nových klientů, ale také to povede k obsazenosti volných pracovních pozic, jelikož se o podniku bude říkat, že se stará o své pracovníky.

Co udělat proto, aby firma měla kladné hodnocení

Pokud to zatím s vaším hodnocením na internetu nevypadá zrovna nejlépe, nemusíte se strachovat o to, že by o vás člověk ani nezakopl. Je možné své hodnocení ještě vylepšit.

Co se týče zákazníků, těm uděláte největší radost, když zlepšíte komunikaci s nimi především ve chvíli, kdy dojde k nějaké nepříjemnosti, jako je například zpoždění zboží nebo vrácení poškozeného zboží či výměna. Kromě toho je potěšíte třeba slevou na příští nákup, i kdyby se sleva měla dotknout jen deseti procent. Pořád je to sleva, která se cení a kvůli které se příští nákup udělá v době platnosti slevového poukazu.

Pokud bychom měli mluvit o pracovnících, těm vypěstujte ve firmě příjemné pracovní prostředí. Jestliže je obdarujete benefity nebo jim dopřejte kávu na pracovišti zdarma nebo třeba čokoládové středy, hned se jim bude chodit do práce lépe a hned se zlepší jejich hodnocení vaší firmy.

Kladné hodnocení je pro firmy důležité

Jak již bylo tolikrát zmíněno, kladné hodnocení je pro firmu důležité, a tak se starejte o to, aby hodnocení skutečně kladné bylo. Pamatujte však na to, že na celkovém hodnocení se podílí jak hodnocení klientů, tak také reference zaměstnanců, které vyplývá se vztahu zaměstnanec – zaměstnavatel.

dělníci, práce, hodnocení
Na dobrém hodnocení firmy se podílí reference zákazníků i zaměstnanců

Jeden myslel na “Na dobrém hodnocení firmy se podílí reference zákazníků i zaměstnanců

  • 14.4.2020 (18:08)
    Trvalý odkaz

    Pro mě jsou reference od zákazníků také velmi důležité. Dodá to mé firmě dobré světlo. Koupit firmu bylo to nejlepší rozhodnutí, které jsem učinil. Pořídil jsem si ji díky https://www.copra.cz/koupit-firmu/ a jsem za to rád. Nedokážu si představit, že bych měl být zase zaměstnaný a někoho poslouchat.

    Reagovat

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *