Poctiví podnikatelé, kteří si zakládají na vztahu se svými klienty a na férovosti podnikání se mohou, už i v České republice, zapojit do projektu „Prověřená společnost“.  Celý projekt při tom neposuzují žádní experti ani školitelé, nýbrž vychází pouze z ohlasů zákazníků nebo obchodních partnerů posuzovaných společností.

Jak je možné získat na kteroukoli společnost spolehlivé ohlasy ze strany jejich klientů nebo obchodních partnerů? Na tuto otázku znají odpověď v Centru výzkumu názoru klientů, ve společnosti, která před dvěma lety vstoupila na český trh s projektem „Prověřená společnost“.

Celá studie vychází z ohlasů na internetu. „V dnešní době již prakticky neexistují společnosti, o nichž by se na internetu někdo nezmínil. Ať už na oficiálních stránkách, článcích nebo diskuzích nebo na sociálních sítích. Vyvinuli jsme program, který díky důmyslně zvoleným frázím dokáže celý internet prozkoumat, zda na danou společnost nebo podnikatele neexistují negativní recenze,“ přiblížil průběh studie Tomasz Kwiek, obchodní ředitel Centra výzkumu názoru klientů s tím, že o tom zda podnikatel certifikát „Prověřená společnost“ získá, tak ve skutečnosti rozhodují pouze jeho skuteční klienti, uživatelé a obchodní partneři.

Všichni, kteří by se chtěli projektu zúčastnit, nebo si jen ověřit zda skutečně spolupracují s důvěryhodnou společností najdou podrobnosti na stránkách www.proverenaspolecnost.cz nebo www.cvnk.cz